Повернення товару
Загальні умови для оформлення повернення
У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року магазин не може оформити повернення на деякі категорії товарів. Серед них:
• - нижня і постільна білизна;
• - товари для новонароджених;
• - одяг та аксесуари з пуху або пір'я (за винятком пуховиків);
• - рукавички;
• - товари особистої гігієни;
• - парфумерія і косметика;
• - вироби в аерозольній упаковці.
Однак, якщо ви виявили шлюб або сталася помилка при оформленні замовлення ви отримали не той товар), будь ласка, не турбуйтеся, ми здійснимо обмін або повернення, незалежно від категорії продукції.
Як оформити повернення товару
Якщо ви впевнені в необхідності повернути замовлення і при цьому врахували все перераховане вище, далі вам необхідно зробити наступне:
1. Попередити менеджера магазину про свій намір будь-яким зручним для вас способом. Будь ласка, не забудьте уточнити менеджеру найбільш зручний для вас спосіб отримання компенсації. Ми можемо вислати гроші на вашу банківську картку, або відняти цю суму, якщо ви вирішили зробити повторне замовлення.
2. Надіслати товар, який ви хочете повернути.
3. Доставку товару готові оплатити ми.
4. Почекати повернення фінансових коштів на свою банківську картку або при наступному замовленні. Ми підтвердимо відправку грошових коштів повідомленням на вашу електронну пошту або телефон.
Як правило, перерахування грошових коштів на карту відбувається протягом чотирьох банківських днів з моменту доставки повернутого замовлення в магазин.
Терміни повернення і оплати, на жаль, залежать не тільки від нас. Кур'єрській службі і банкам також знадобиться час на пересилку товару та грошових коштів, тому час отримання нами повернення і термін повернення оплати може змінюватись.
Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб прискорити цей процес.
З усіх питань, пов'язаних з поверненнями, ви зможете зв'язатися з нами будь-яким зручним для вас способом. Ми завжди раді допомогти вам!